fredag 2 maj 2014

Vårsallad med marinerade räkor


Nu är bästa tiden mellan hägg och.....



Gudspärlan

Egen design




Nu kommer du att få följa med på en
tankens pilgrimsvandring.
Vi vandrar med
Martin Lönnebo´s radband
FRÄLSARKRANSEN.




Vägen till Gud är universums kortaste.
När du börjar är du redan framme.
"Ty i honom är det vi lever, rör oss och är till"
Du står inför existensens mittpunkt, Gud.
I Gud finns ingen ensamhet.
fall på knä i ditt hjärtas tempel och bed:
Du är gränslös
Du är nära.
Du är ljus
och jag är din.
Till dig vänder jag mitt ansikte.
Du torkar mina tårar.
På dig tror jag,på dig litar jag.
Dig älskar jag, dig tillber jag.
Du är mitt hopp och min längtan.





Nu kommer ett recept jag prövade i Allt om Mat. Enkelt, festligt och mycket gott!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar