måndag 22 april 2013

Smoothie

Ibland skiner solen fast vi inte ser den.....

Idag blev det en golfrunda fast det var
Dagens vinnare 37p!
lite kyligt. Golf ska väl spelas i shorts?

Fast det var lite kylslaget blev jag
alldeles varm i hjärtat när jag kom
till 4:e hålet.

Då mötte jag en härlig gentleman som
kom fram och mötte mig.
Han tillsammans med ett gäng trevliga
grabbar hade varit i Paris och mött våren.
När det var hans tur att betala notan
erbjöd sig en annan gentleman att
betala........
de hade nog mumsat
och druckit mycket gott för notan var
mer än 500 € ! 
När inte den tjusige
gentlemannen fick ta notan erbjöd
han sig att ge samma summa
till "barnen i Indien". 
Och nu fick
jag en stor bunt med euro i handen!!
Visst kan livet vara fantastiskt ibland!
Den här lilla tjejen heter Pretty Maria.









Med en stor sol i hjärtat har jag nu
fört över pengar till Make Mission
Possible och jag lovar att varenda
krona kommer barnen till del.




 Den här nyttiga goda smoothien vill jag
verkligen rekommendera att göra. Den 
funkar även att göra i din matberedare
med kniven, blir bara lite grövre.
Friskt och gott! Något jag kommer att
göra igen! 

Receptet tog jag i en tidning som Victoria 
hade och jag har tyvärr glömt vad den
hette.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar